بيها

  • فن وثقافة

    أحمد السعدني يخرج عن صمته بعد الجدل: “كفاية هري”

    وكتب: “يا جماعة كفاية هري، الله يكرمكم. أنا اتفرجت على الماتش وفرحت وكتبت تويتة ونمت. أدمن الصفحة اجتهد يعمل فيديو ويبقى دمه خفيف، ولما صحيت لقيته غير لائق وغير مناسب للحدث أصلاً، فطلبت منه يشيله، لا حد كلّمني ولا طلب مني أشيله. ربنا يكرمنا ونكمّل البطولة على خير، ده المهم تحيا مصر يا عم”.وأضاف في منشور آخر: “بالمناسبة كمان أنا…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى